BALÁZS TÓTH PORTRAIT PHOTOGRAPHER
Adom az arcom podcast
Portrék vezetőkről úgy, ahogy eddig nem láttátok őket.
Merüljetek el velünk a személyes történetekben és az igazi kulisszatitkokban.
A házigazda Tóth Balázs, Magyarország vezető üzleti portréfotósa, aki ezúttal nem csak a kamerát, hanem a mikrofont is megragadja, hogy megismerhessétek az igazi arcokat a márkák mögött.
1. rész
Vendég: Jamniczky Tímea
Hogyan lehetséges, hogy valaki évtizedekig az üzleti világ élvonalában legyen és mégis megőrizze az emberségét? Az Adom az arcom podcast első vendége Jamniczky Tímea, a kültéri reklámeszközeiről ismert JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója.
Ebben az adásban Tímea betekintést ad Balázsnak a karrierútjáról, hogyan menedzseli a munka és magánélet viszonyát, az időbeosztását és az egészséges életmódját. Emellett beszél arról is, hogy Magyarország vezető outdoor vállalatának vezérigazgatói pozíciója mellett hogyan indította el saját, prémium, fenntartható divat márkáját, a LaVidaYarn-t.
A tudatos személyes márka építés látszólag egyszerű, de a beszélgetésből kiderül, hogy milyen kihívásokkal nézett szembe Tímea, többek között a portréfotózások kapcsán is. Kamera elé állni még a rutinos szereplőknek sem komfortos, ennek a pszichológiai hátteréről is beszélgettek Balázzsal.
Rengeteg érdekes és értékes gondolat hangzik el az adásban, ezért jó szívvel ajánljuk a jelen és a jövő vezetőinek is!
Hallgasd a Spotify-on is!
2. rész
Vendég: Szpisják Tibor
A podcast második vendége Szpisják Tibor, aki a Hewlett Packard Enterprise történetének legfiatalabb vezérigazgatója lett 4 évvel ezelőtt. Tiborról egy szó jut eszembe: tudatosság.
A beszélgetés során elárulta nekem, hogyan készült már az egyetemi évei alatt is arra, hogy egy nap cégvezető lehessen. Vezetőnek lenni nem kevés mentális kihívással is bír, Tibor betekintést adott abba, hogyan kezeli a nyomást, ami a vállára nehezedik.Megtudtam tőle azt is, hogy bizonyos dolgokról másképp gondolkodik, mint az átlag vezetők, például, hogy nem hisz a példaképekben és hogy ki meri mondani, hogy neki igenis fontos, hogy mit gondolnak róla mások.
Tibor a vezetői skilljeinek fejlesztése mellett a személyes márkáját is ugyanazzal a tudatossággal építi. Érdekes volt összevetni, hogy változott a megjelenése a 4 évvel korábbi énjéhez képst, amikor utoljára fotóztuk. Egy kis trükköt is megmutatunk ebben a részben arról, hogyan készítettük Tibornak a körúti stúdiónkban egy modern irodaház hátterű képet.
Igazán inspiráló beszélgetés volt ez is, érdemes belehallgatnod!
Hallgasd a Spotify-on is!